sunrise 2017

Cześć! 

Właśnie wróciłam z bardzo imprezowego weekendu. Sunrise 2017!






Wybrałam się na festiwal wraz z grupą znajomych z którymi często jeżdżę na imprezy po całej Polsce. Jednak nigdy nie byłam na evencie typu Sunrise. 
I mogę powiedzieć jedno - Sunrise naprawdę mnie zachwycił i przebił wszystko. Mogę wręcz powiedzieć, że była to impreza mojego życia. Marzę, żeby wcisnąć przycisk replay i jeszcze raz to wszystko przeżyć !


Armin van Buuren - Sunrise Festival 2017


Impreza w nocy, kilka godzin snu w dzień.... Łącznie to trzy zarwane noce, i ciągła impreza. Było warto!! 

Szczególnie zachwycili mnie W&W, Heldens, Fafaq oraz Armin van Buuren. Ten festiwal w pełni rekompensuje ceny biletu i mogę każdemu polecić! 



Za rok tam wracam, ale w między czasie możliwe, że wybiorę się na imprezę do Pragi i Utrechtu




Pozdrawiam!

Angie

































Uwielbiam chwytać życie garściami!!!

Komentarze

Popularne posty