Witam Was w moim pierwszym wpisie.



Na początek chciałabym się Wam przedstawić i napisać kilka słów o sobie. 
O sobie... - najtrudniej zawsze jest pisać ☺






Ale od początku... 



Mam na imię Andżelika i jestem od kilku lat związana z finansami, księgowością i wieloma pokrewnymi działami. Pracuję w dwóch firmach jako kadrowa/księgowa dlatego zazwyczaj wychodzę z domu wcześnie rano a wracam wieczorem. ,
Dodatkowo studiuję finanse i rachunkowość. We wrześniu mam obronę, ale na obecną chwilę nie mam czasu, żeby wziąć się za pisanie mojej pracy.

Nie lubię siedzieć w domu dlatego każdą wolną chwilę staram się spędzać aktywnie. Uwielbiam wycieczki, podróże, poznawanie nowych miejsc, nowych ludzi oraz aktywność fizyczną. 
Bardzo lubię biegać długie dystanse. Dzisiaj po raz pierwszy od pół rocznej przerwy (problemy z kolanem) zrobiłam sobie 4 km truchtu. I jak na razie jest dobrze. Tak więc mam nadzieję, że uda mi się wrócić do tego co lubię. Dość często chodzę na basen, siłownie. Aktywność fizyczna jest dla mnie ważna podczas spędzania godzin przy biurku... 

Bardzo lubię motocykle. Często ze znajomymi jeździmy w różne trasy po Polsce czy też gdzieś za granicę. Aktualnie coraz częściej zaczynam myśleć o zrobieniu prawka na motor i kupieniu sobie swojej maszyny. Motocykl dostarcza mi adrenaliny, którą czasem chyba nawet potrzebuje. 
Ja po prostu kocham życie i kocham chwytać je za kark ! 


Na blogu będę pisać tak na prawdę o wszystkim. Myślę, że każda z Was znajdzie tu coś co ją zaciekawi i przyciągnie do śledzenia bloga.


Pozdrawiam
Angie







Komentarze

Popularne posty